mandag 15. november 2010

Kamelturen

I morres ble vi og våre to venner enige om at vi skulle på kameltur, til en pyramide i ødemarka. Turen ville ta omlag 3timer. Da Lisbeth og meg Zelda så hverandre ga vi hverandre en klem, mens Sverre og Sindre tok en håndhilse...Lisbeth og jeg skravla så mye og lenge at Sverre og Sindre måtte avbryte samtalen, for vi måtte nemlig komnme i gang!

 På turen så vi masse ørken og sand. Men vi fikk snakket masse med våre to gode venner Lisbeth og Sindre. Det var veldig varmt!! Landet består av 97% ørken! (Det kan bli opptil 20-40 varme grader i Egypt!!) Mannen som var sammen med oss tok dette bildet av oss:

Etter kamelturen dro vi til en kafe noen kilometer unna (vi red på kamelene) Vi forlot mannen og kamelene. Mannen fikk betaling fra turen av oss og vi gikk inn i kafeen. Lisbeth og jeg Zelda tok en te mens Sindre og Sverre tok en kaffe...MOCCA! Mmmm:) Etter en kul dag dro vi hjem til hotellet og la oss.

19 kommentarer:

  1. Hei,dere!!
    Super bra blogg assa!!
    håper dere har det gøy på verdens reisen deres, det hadde jeg i vært fall!!

    Lykke til videre..

    Heidi.. dere vet nok hvem!! :P <3<3<3

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gårsdagen da Zelda. 12 år og loffer rundt med venner på kamel i Egypt. Ikke dårlig må jeg si. Men bacon???? Får dere virkelig det i Egypt. Trodde ikke muslimer spiste svinekjøtt jeg.... Anyhow. Jeg skulle gjerne ha vært i Egypt. Sett noe magedans ennå?

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg synes også det var veldig gøy på tur med venner! Hils til Lisbeth og Sindre og si takk for Rio ;) ja, bacon i egypt? Det fikk ikke vi, ganske lite sannsynelig at vi fikk det så vi prøvde ikke. Men dere fant det! WOW :)Kunne godt ha skrevet littegranne mere, men dere skriver bra!

    - Gabbie.

    SvarSlett
  4. Hva var temperaturen?? Hadde dere med dere mye vann??
    hilsen Oddvar

    SvarSlett
  5. Vel tempraturen kan jeg faktisk finne ut hva er, og ja! Vi hadde med MASSSE vann!!:)

    SvarSlett
  6. Gabbie: Ja bacon, var det Sverre som lette etter i 2t;) Han ville så veldig gjerne ha litt grisekjøtt!! (men han fant, han fant!) =)

    SvarSlett
  7. Takk, Heidi!<3 Ja vi har sett bloggen din..den var superbra! :)

    SvarSlett
  8. Anonym: Ja,ja vi har jo sett magedans (på TV!) Hehe...men vi skal jo kanskje dra et sted å se på..(i virkligheten) :))

    SvarSlett
  9. PS - alle sammen: Hilsen Zelda<3<3

    SvarSlett
  10. Og forresten Anonym: Håper du ikke mente at jeg er 12 år!;) (Du tullet vel..)

    SvarSlett
  11. Så kult at dere møttes!!
    spennende blogg og bilder!

    Hisen Mathilde<33

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Det var hyggelig å møte dere:) Fint design på bloggen og bra bilde:)
    Husk stor bokstav da dere=P

    Lisbeth

    SvarSlett
  14. Heisann!!

    Kult bilde, og tekst, denne bloggen kommer jeg nok til og se på mer!!


    Klem fra Iddie (ida)

    SvarSlett
  15. Hei, det var et fint bilde og det var bra at dere har fått med så mye. Det bør ikke stå; meg Zelda. Det bør heller stå bare Zelda.

    SvarSlett